2020年8月6日星期四

DIV.00823 領展派息 以股代息 「尾數係冇哂架喇!」:下集

上集:DIV.00823 領展派息 以股代息 「尾數係冇哂架喇!」:上集

今朝「work from home」迷迷糊糊期間,中銀有個林小姐打嚟講領展以股代息件事
大概意思就係中銀今次就冇從領展收尾數,領展下次會點計返畀客就唔知喇!
我:「我見你地同事之前實牙實齒話尾數冇哂我先問咋!」
之後林小姐都係人肉錄音機咁,話下次領展點樣計就唔知喇
如果唔係「做緊嘢」做到迷迷糊糊,我應該會問佢係唔係即係之前話尾數冇哂都係自己鳩噏!

下次我實牛咁眼望住,而且派息之前唔會計任何數、係度計幾多拎股幾多拎息
因為我到呢一刻收到關於派息嘅文件都係講尾數就下期派返
作為投資者,我揀嘅係全數以股代息,有尾數就係再下期拎返
下次冇就證監見!係咁!

沒有留言:

發佈留言