2020年4月27日星期一

儲蓄保險食屎狗

呢個話題,新鮮人本身諗住供滿哂先一次過將保險食屎狗軍
新鮮人踏入社會大學將近十年,由月供股票到近呢一年做吓期權
有一件事一直都放唔低,就係一出嚟做嘢嘅時候畀人搵笨柒叫買儲蓄保險
一出嚟做嘢第一年搵兩萬幾蚊,對於一個從來冇收入嘅新鮮人真係好多
多到去 ATM 係一日提唔哂出嚟咁多
有錢唔知點駛,保險食屎狗就會聞到錢味湧埋嚟
保險食屎狗就係睇準大學畢業生唔識拒絕人去開單
新鮮人好記得自己唔識拒絕人咁簽單嘅畫面,隻保險食屎狗開完單就即刻 sell 第二張單畀我
買完儲蓄危疾就即刻 sell 我買份意外!
十年前搵兩萬幾蚊都算過得去,但十年前嘅我加埋係供緊 6000 幾蚊嘅單
呢班保險食屎狗為咗佣金真係唔理你供款佔人工幾多,仲好意思叫自己理財顧問!

新鮮人對大家嘅忠告:
1. 儲蓄保險係搵笨柒,儲蓄還儲蓄,保險還保險最好!保費係支出,有儲蓄成份必搵笨柒!
2. 如果儲蓄保險係搵笨柒,咁「非保證回報」更加係搵笨柒中嘅搵笨柒!
3. 就算回報做足,都係會輸通漲,更加唔好講自己將資金增值更有效!
4. 做乜都要量力而為
5. 要識 say NO!

新鮮人諗起當時要節衣縮食咁供保單就覺得好慘…最後係去到自己真係冇錢發窮惡先甩到身
自此,新鮮人完全唔理呢班保險食屎狗!
原來真係冇嘢惡得過發窮惡!哈哈!

當年新鮮人係恆生同保誠都有幾張保單,有年金有儲蓄保險
平心而論,恆生預期回報做到一樣,但保誠係完全唔掂!
本身新鮮人諗住供滿哂先一次過由當年 sell 我嘅預期回報、一年年咁放哂上網去鞭屍!
當年 sell 我單時講到有成千萬,點知年年都縮!完全搵笨柒!
唔搵笨柒都搵咗咁多年,咁點解冇啦啦會寫保險呢?
因為呢排登入保誠個網真係睇到爆哂粗!



將來幾年特別紅利已經縮定,到時應該都係有少冇多!
我真係唔明保誠班精算師做乜!
每年都做唔足回報,殺雞取卵式劏客,咁樣仲邊有回頭客呀?!
保誠做唔足回報,我講嘅!我唔驚畀人告!
係告我就快,唔好等下個禮拜!

真係好慘,當一張單係供 15 年,人一生有幾多個 15 年畀人呃呀?!
到我供滿一日,我必定會將每一張預期回報放上網!
STAY TUNED!

更新:儲蓄保險食屎狗:呃你十年八年,呃埋孤兒寡婦

13 則留言:

  1. 師兄有冇PLAN名??

    回覆刪除
    回覆
    1. 「理想人生」終身保障,唔記得第幾代
      不過照保誠一貫老實做法,呃完人做臭哂一代就會進化叫二代再呃

      刪除
  2. 師兄10年前搵2萬算幾好,但一個月供6千都幾吃力,你供咩呢?人壽?

    回覆刪除
    回覆
    1. 儲蓄人壽儲蓄危疾,諗起都慘
      最希望手手快快供埋呢幾年供完就冇眼睇

      刪除
  3. 多謝你以過來人,受害者的角度來告知大家實況。
    不過並不是所有公司也是這樣,正如在文中提及的恒生,是能達到預期回報。現時已在網上可看到,每一間公司的非保證回報實現率。
    每種工具都有強項及弱點,最主要是出這個計劃的公司理念如何。保險的儲蓄計劃並不是使人財務自由,資產增值。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜嘅係保險公司一做得差就會換湯唔換藥將計劃改名,消費者就會因為係新計劃而睇唔返之前做成點

      刪除
  4. 咁你當年嘅危疾回報點?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係做唔足,冇眼睇,有興趣之後整合再貼

      刪除
  5. 我屋企人近期都比人水左買保誠隻雋富多元貨幣計劃,好似同你果個唔同,但係唔係其實係同一種保單?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該唔同
      「理想人生」終身保障,唔記得第幾代

      刪除
  6. 請問師兄介唔介意透露你份儲蓄保險要供幾年?

    回覆刪除
    回覆
    1. 15年,好在就供完冇眼睇

      刪除
    2. 起未睇到師兄你呢幾個關於儲蓄保險嘅posts前我有考慮過保誠隻雋富多元貨幣計劃,供5年,目的想儲少少錢透過複息滾大筆錢,但睇完d posts之後就打消念頭,驚越供筆錢反而會變少,加上又唔想鎖死筆錢。

      刪除