2021年7月2日星期五

儲蓄保險食屎狗 2021:今年條數做得靚?早死早著,遲死瞓唔著咋!


前文:儲蓄保險食屎狗 (2020 保單預期價值一覽表)

上年 2020 年:預計第 10 年保單年度終結時退保價值 $100,587,身故賠償 $655,985
今年 2021 年:預計第 10 年保單年度終結時退保價值 $107,270,身故賠償 $685,592

條數靚咗,係咪可以屌保誠屌得細力 D?瓜老襯多三萬,咁咪好抵死?

非也!一來當年呃鳩我簽保單嘅時候條數分別係 $127,377 同埋 $774,668!

二來你地睇一睇呢兩張嘅右下角!上年預計第 30 年保單年度終結身故賠償過百萬,有 $1,035,675,今年一睇就知唔過百,得返 $873,836!當年簽單仲話有 $1,565,908,最新預計得返當年預計嘅 55.8%!
本身第 16 年保單年度終結時身故賠償就已經係 $1,001,886,今日睇返只係得返 $635,971,即係原先嘅 $63.5%
即係你份保單年期越耐,條數就越唔準!用亂咁計嘅非保證回報呃鳩完你就關人個關!

如果只睇非保證回報就明點解爭咁遠:
第 16 年保單年度終結時身故賠償非保證回報:$501,886 → $135,971 <<$24,123 + $111,848>> = -$365,915,大跌 72.9%!!!

最搞笑係過幾年越縮越犀利,預計第 11 年保單年度終結時身故賠償 $668,178。
你冇睇錯!第 10 年死本身都有 $685,592,過一年,俾多咗一年保費 $14,460,你之後先瓜柴,孤兒寡婦唔會收多咗錢,反而會少咗 $17,414,計埋俾咗嘅保費前後爭 $31,874!真係笑到個咀好似打咗科興咁!我可唔可以走你保險數,咁保誠咪唔駛扣我錢囉哈哈!

又到最興奮嘅 breakeven 時間喇:
本身預計 breakeven 係第 12 年,上年預計係第 18 年,今年最新預計係第 20 年!
哈哈哈哈哈!每供一年,breakeven 時間就向後推兩年!!!!!

其實擺到明就係呃完你班死老鬼一鑊,你呢世都已經玩完,唔會再係儲蓄保險食屎狗嘅目標客戶!

所以同保誠買儲蓄人壽本身已經戇鳩鳩抵死,呢家仲要早死早著,要趁地腍!否則越遲死就越少錢!我做咁多年人都係第一次聽到儲蓄人壽保險可以咁!

6 則留言:

  1. 師兄我都類似 fwd年年statement special bonus果part都就咁show粒星 唔好話派幾多 有冇派都唔知 本來連special be 要13年, 而家如果當special冇 淨回本都要廿年後

    回覆刪除
    回覆
    1. 新鮮人呢份仲搞笑!每年俾 $14,460
      如果睇第10年 → 第11年:
      保證金額:$65,377 → $77,216,係多咗 $11,839
      保證金額 + 非保證金額:$107,270 → $117,717,只係多咗 $10,447

      計埋非保證金額竟然俾起唔計嘅少咗錢!
      起因都係因為非保證金額跌得太多!

      刪除
  2. 師兄 我有份M就赤霞豬2玩法同你講既呢個好似,我依家只係供咗兩期 係咪應該斬欖?

    回覆刪除
    回覆
    1. 份份儲蓄保都係一個技倆:保證就蚊滋咁細粒,非保證就馬撚咁大條。當非保證係零咁睇,睇吓自己收唔收貨就得

      刪除
  3. 師兄 想請問一下M記既赤霞豬其實係咪同你個份一樣都係撚9人的?想cut

    回覆刪除
    回覆
    1. 份份儲蓄保都係一個技倆:保證就蚊滋咁細粒,非保證就馬撚咁大條。當非保證係零咁睇,睇吓自己收唔收貨就得

      刪除