2020年7月9日星期四

MCO 金屬信用卡!開卡送 25 USD!額外再回贈多 100 HKD!


呢排好多人講起呢張加密幣信用卡,一大賣點就係金屬卡,可以滿足極渴望虛榮嘅香港人
另一賣點就係隨住你 stake 唔同銀碼嘅加密幣會有免費 Spotify 同 Netflix 回贈,同埋有機場貴賓室用,而 stake 緊嘅加密幣仲會有利息添

以我 stake 緊 500 MCO 為例,就有以下嘅回贈喇!


  • 3% 回贈
  • 免費 Spotify
  • 免費 Netflix
  • 機場貴賓室
  • 6% 利息

其實有好多網頁都有介紹呢張卡,大家都可以去睇清楚先決定申唔申請。不過講多無謂,如果你被我推薦申請紅卡或以上 (stake 50 MCO),你有 50 USD,我都有 50 USD
而被我推薦仲有額外回贈,我會用 payme 畀一百蚊港紙你!
歡迎係下方留低聯絡方法,我盡快覆你 (留言自動上鎖,唔會公開,放心留低聯絡方法)

**************************************************

4/8/2020 更新:
MCO 信用卡變成 CRO 信用卡,新人想入坑嘅成本大降
而且由 6% 利息變成 16%!
如果有人有興趣嘅照舊可以搵我!

**************************************************

31/10/2020 更新:
迎新優惠開始縮水,每人得返 25 USD,利息都好似縮埋水
不過我私人回贈嗰一份照舊都係一舊水港紙
歡迎係下方留低聯絡方法,我盡快覆你 (留言自動上鎖,唔會公開,放心留低聯絡方法)

3 則留言:

  1. 回覆
    1. 早排推薦完,好似等咗兩個月先收到

      刪除
    2. 而如果你係講 MCO 呢隻幣,佢地依家轉咗回贈同 stake CRO

      刪除