2022年3月22日星期二

煤氣取消紅股!!!!!

延伸閱讀:煤氣紅股 20 送 1 (II)

尋晚煤氣公佈取消派紅股!
以往「10 送 1」搭「不變股息 $0.35」,de facto 股息每年增長 10%
就算兩年前變「20 送 1」,只要有「不變股息 $0.35」,de facto 股息都有每年 5% 增長

今年紅股清零,仲要話「如無特殊情況,預計2022年度全年每股股息將不少於2021年度所派發之中期及末期股息」,即係九成九都唔變啦!
就算 1038 長建都會扮吓嘢每年加 1 仙股息之後話年年有增長啦!煤氣連呃你都費事!

難怪開市前時段最多跌過 15% 開外,9:30 開市跌 10%,緊接住就係老散人踩人
股價直線向下,唔講仲以為煤氣係同尋日東方航空空難致敬添呀!

股價暫時係 $10 附近爭持,似乎仲有排落
現價 $10,每年 $0.35,唔駛計數機都知一年派幾多息啦!

估唔到四叔未死,佢個仔就咁樣玩法!


明報:煤氣去年少賺17% 末期息23仙 取消紅股 預告今年全年股息不少於去年

煤氣去年少賺17% 末期息23仙 取消紅股 預告今年全年股息不少於去年

中華煤氣(0003)公布,截至去年底止年度,期內股東應佔溢利為50.17億元,遜預期,按年跌16.5%,每股盈利為26.9仙,末期股息每股23仙,連同中期息12仙,全年派息35仙,取消派發紅股。集團預告,如無特殊情況,預計2022年度全年每股股息將不少於2021年度所派發之中期及末期股息。

集團營業額535.64億元,按年增加30.88%。在本港煤氣業務方面,2021 年全年本港煤氣銷售量約為276.77億兆焦耳,較上年度輕微下降 1%;而本港爐具銷售量則受惠於疫情放緩帶動新居入伙量增加,較上年度上升 8.8%。截至去年底,客戶數目為196.49萬戶,較上年度增加1.1%。

內地業務方面,包括港華智慧能源在內,截至去年底集團在內地之城市燃氣項目總數達303個,全年總售氣量約為310.8億千萬立方米,較上年度增長 16%,燃氣客戶則增加至約3,503萬戶,增長10%。

展望未來,集團將積極投資於燃氣供應之基建工程,以滿足未來城市之發展,預計 2022 年本港煤氣客戶數目將保持穩步增長。內地業務方面,港華智慧能源未來之業務將會陸續展開一系列重組, 致力使發展更趨進步、完善,目標是力爭用 5 至 10 年之時間,發展壯大成為中國能源管理行業之領導者。

3 則留言:

  1. 佢的 Dividend Growth 一直快過 業積增長。

    而家只係 價值回歸,
    不用怕,從來無玩野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都知,不過估唔到咁突然 (https://hksufm.blogspot.com/2020/04/20-1-ii.html)
      早兩年先變20送1,真係估唔到兩年貨仔就收皮,仲要唔係變50送1之類等大家慢慢接受吓

      一直以為兩年前開得20送1呢個盤口就預咗可以玩多幾年,估唔到咁快冇咗
      其實可能兩年前真係咁,不過呢兩年真係變得太快喇…

      刪除
    2. 因為 原材料好貴 ,
      但是 中國的收費不可隨意增加,
      3 號仔 就要硬食,

      主力做下游 的公司就係隨時中招。

      刪除